سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیرسازی ترمووود

Thermowood


زیر سازی ترمووود

 

زیر سازی جهت نصب ترمووود در نما بر روی سطوح صاف به دو روش انجام می شود:

1- سیمان کاری :

روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر –بلوک و یا مصالح مشابه آن می باشد  می توان با اندود کردن ملات ماسه و سیمان کروم بندی شده ، تراز و شمشه شده  به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیر سازی کاملاً  مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد .ضخامت سیمانکاری مورد نیاز حداقل 4 سانتی متر می باشد و درصورتی که ضخامت آن کمتراز مقدار ذکر شده باشد مقاومت دیوار برای نگهداری چوب زیرسازی مناسب نخواهد بود و اجرای چوب زیرسازی امکان پذیر نمی باشد.این نکته کاملاً ضروری است که حتماً سطوح بوجود آمده با ملات ماسه وسیمان باید کاملاً شاقولی وتراز و شمشه ای باشد که این شرایط نسبت کاملاً مستقیم با سطح نمای چوب شده دارد.

2- پروفیل کشی :

استفاده از قوطی های فلزی 40 × 40 میلی متر سبک با فاصله هایی که شرح آن گفته می شود اقدام به نصب زیر سازی فلزی کرد که ترجیحاً به 95? پروژه ها بدلیل حاصل شدن کیفیت مطلوب تر از طریق اجرای زیرسازی توسط پروفیل کشی فلزی ، این امر پیشنهاد می گردد .

-فاصله گذاری قوطی ها در زیر سازی فلزی :

قوطی های فلزی بر اساس طرح نما به مقداری که لازم است بایداز روی سفت کاری جلوتر نصب شوند البته مقدارجلوآمدگی قوطی ها به اندازه ضخامت چوب زیرسازی و چوب ترمو باید کم شود تا تراز بدست آمده پس از نصب مطابق با طرح باشد. قوطی ها ی زیرسازی باید به دستک هایی که به سازه ساختمان یا به طریق دیگری که اطمینان لازم و کافی را دارا می باشند در نقاطی از زیر قوطی ها جوشکاری شوند.