سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل راین تری دبی

Dubai_Hotels



هتل راین تری




هتل 4 ستاره راین تری دبی که سابقا هتل سوها سیتی نامیده می شد، یکی از هتل های دبی است . این هتل یکی از هتل های دبی است که در فاصله بسیار نزدیکی از فرودگاه و تقریبا در 3 کیلومتری فرودگاه دبی است.
هتل سیتی هتلی لوکس و مجلل است که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب هتل ، امکان دسترسی به مراکز خرید دبی ، مراکز تفریحی دبی به راحتی ممکن است. هتل از امکانات مدرنی بخوردار است و خدمات 24 ساعته در اختیار میهمانان خواهد بود.

Dubai_Hotels


هتل راین تری دبی دارای محیط آرامش بخش و فضای پاکیزه و دنج است. کارکنان با اخلاق هتل به صورت شبانه روز مشغول ارائه خدمات و سرویس دهی به گردشگران تور دبی هستنداقامت در این هتل اوقات خوب و دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد و خاطرات خوبی را برای شما به جا خواهد گذاشت.
این هتل 120 اتاق بزرگ خانوادگی داردو همه اتاق های هتل پاک و بدون دخانیات و سوئیت دلباز است .

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


طراحی هتل راین تری دبی بسیار زیبا و منحصر به فرد است و مبلمان و دکوراسیون هتل نیز مدرن و جالب است . کادر خدماتی هتل با ارائه تاپ ترین سرویس ها در کم ترین زمان ، به گرمی و شایستگی از میهمانان پذیرایی می کنند . تلفن ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم خنک کننده ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، دستگاه پخش دی وی دی ، مینی بار ، حمام مدرن مجهز به کله لوازم و امکانات و سشوار گوشه ای خدمات بی نظیری است که در اتاق های هتل به گردشگران ارائه می گردد . همین عوامل باعث شده تا میهمانان اقامتی لوکس را در اتاق های هتل تجربه کرده و احساس راحتی و رضایت نمایند .