سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل مای فیر دبی

Dubai_Hotels



هتل مای فیر



این هتل در مرکز شهر دیره، در نزدیکی برج ساعت و در مرکزیت جاذبه‌های توریستی ازجمله مرکز خریدالغریر، بندر تاریخی، پارک و سرزمین عجایب، زمین گلف وخور دبی قرارگرفته است و دارای 131 اتاق و سوییت لوکس است.
هر اتاق به امکانات ماهواره، تلویزیون، حمام، صندوق امانات الکترونیکی، اینترنت وایرلس وتلفن خط مستقیم مجهز میباشد.

Dubai_Hotels


از خدمات موجود در این هتل می‌توان به استخر شنا در پشت‌بام، جکوزی، اتاق‌های سونا، کلوپ ورزشی با تجهیزات کامل، سالن زیبایی خانم‌ها، صرافی، خدمات خشک‌شویی، مهدکودک و ترانسفر روزانه به مراکز خریداشاره کرد.

Dubai_Hotels


این هتل در فاصله‌ 5 دقیقه‌ای تا فرودگاه بین‌المللی دبی و دیگر بازارهای اصلی خریدقرارگرفته است.هتل مای فیر اطمینان دارد که قادر است با دارا بودن محیطی لوکس و امکاناتی مدرن نیازهای تجاری و تفریحی شمارا برآورده سازد.
این هتل می‌تواندمکانی ایده آل برای تمامی مسافران تجاری و تفریحی باشد.هتل مای فیر خدمات درجه یک و بی‌نقصی را ارائه می‌دهد که با سرویس‌دهی عالی در رستوران‌های شام کامل می‌گردد.

Dubai_Hotels


این رستوران‌ها با ارائه‌ خدمات بین‌المللی حق انتخاب فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهند.هتل با داشتن پشت‌بام تزیین‌شده با درخت‌های نخل، کافی‌شاپ و سالن ورزشی به همراه استخرهای شنا امکانات فراوانی را برای آسایش مهمانان تدارک دیده است.